voorbeschouwing: Nasty + Lionheart (Zappa, 2017)

They’re back, back from the west coast! Vanavond spelen Lionheart samen met Nasty in de Zappa in Antwerpen. Hierbij hebben ze support van Get The Shot en Absolve. Get ready for a night you won’t forget!

De eerste band die het podium mag bezetten is Absolve. Deze hardcore band heeft leden uit België en Nederland en met hun recentste album ‘Clairvoyant’ mogen we alvast een stevige show verwachten.

De tweede band die mag aantreden zijn de mannen van Get The Shot. Sinds hun ontstaan in 2009 brengen ze straight forward hardcore met invloeden van hun jeugdgebeurtenissen. Dit brengen ze over op een non-geste en koude manier en met veel, heel veel energie! Met enkele invloeden uit de metal zoals Slayer, Anthrax en Testament beloofd dit alvast een top show te worden!

LHHC, LHHC, LHHC, LHHC, LHHC… Je kan het al horen komen, de boys van de West Coast zijn terug! Het gaat hier natuurlijk om Lionheart. Na een korte break om wat persoonlijke dingen in orde te brengen, zijn ze terug. En hoe! Hun nieuwe album “Welcome To The West Coast 2” bewijst nog maar eens waarom ze aan de top van de scene staan. Maak je borst maar nat want deze jongens zullen je wegblazen als nooit tevoren. LHHC!

Last but not least hebben we Nasty! De Beatdown band als het erop aan komt, en hier mogen ze zeker trots op zijn! Ze zijn het speerpunt van de beatdown scene en mogen daarom zeker niet ontbreken op deze affiche. Zoals elk van bovenstaande bands hebben ze dit jaar ook een nieuw album uitgebracht dat ze met plezier aan ons komen voorstellen. De band die in 2004 opgericht is in ons klein Belgen landje kan ons altijd verwennen met een show van jewelste!

Prepare yourself for some hard riffs and legbreaking breakdowns, de Zappa zal te klein zijn om deze grootheden in toom te houden!